Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro.

 

 

Acest site foloseşte cookie-uri. Prin continuarea navigării în site, accepţi modul în care folosim aceste informaţii. Află mai multe aici aici

X

1.1: 1 echipa de implementare constituita; proceduri interne elaborate.

1.2: 1 calendar al achizitiilor elaborat; proceduri de achizitie selectate conform legislatiei in vigoare; documentatii si criterii de atribuire elaborate; cereri de oferte publicate conform legislatiei in vigoare; contracte semnate cu furnizorii selectati; echipamente si/sau servicii achizitionate.

1.3: rapoarte interne de evaluare a stadiului implementarii proiectului elaborate; intalniri ale echipei de implementare a proiectului realizate, ori de cate ori este cazul.

1.4: rapoarte de progres cu frecventa stipulata in contractul de finantare elaborate; raportari trimestriale efectuate; raportari tehnico-financiare elaborate; cereri de plata/rambursare elaborate si expediate catre AM POCU; raportul final al proiectului elaborat si transmis/acceptat de AM POCU.

2.1: 1 conferinta de lansare a proiectului realizata.

2.2: 2 actiuni de promovare a proiectului si diseminare a rezultatelor implementate; 20 materiale publicate in massmedia.

2.3: 1 site realizat si publicat online.

2.4: 1 conferinta de inchidere a proiectului realizata.

3.1: 1 concept de campanie elaborat; materiale de informare elaborate si multiplicate.

3.2: 40 sesiuni de informare a GT planificate si implementate; GT recrutat (200 pers).

3.3: 1 raport de evaluare si comunicare elaborat.

4.1: parteneriate elaborate intre industria editoriala si sistemul de invatamant superior.

4.2: evenimente de consultare in vederea identificarii nevoilor organizate si implementate

4.3: 1 sistem integrat creat.

5.1: minim 40 stagii de practica finalizate cu succes.

5.2: 2 vizite de studii; 200 subventii acordate membrilor GT.

5.3: 200 rapoarte de evaluare stagii practica

6.1: 1 metodologie elaborata.

6.2: realizarea a 10 sesiuni de consiliere de grup de cate 24 de ore si 200 sesiuni de consiliere individuala de cate 2 ore.

6.3: 10 rapoarte ale sesiunilor de consiliere in grup si 200 rapoarte ale sesiunilor de consiliere individuale.